Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Berat Badan Turun 10kg dalam masa sebulan

Suka sangat baca blog sorang teman Shaklee ni. Inspiring;)

Credit: Along

Testimoni Diri Sendiri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Salam buat hot mommies...saya nak share apa yang berlaku pada diri saya selama 1 bulan saya buat workout dan konsisten dalam pengambilan suplemen. Insyaallah saya lebih berkeyakinan tinggi, terasa lebih sihat, lebih muda dan lebih ceria dengan transformasi saya ini. Anda bila lagi??? JOM BAKAR LEMAK!!!


TARGET - 60-65KG END OF DISEMBER 2012

Ini gambar yang diambil hari ini itupon setelah saya mengugut officemate saya untuk meminjam Galaxy Tab 7 inch beliau untuk snap gambar saya yang perasan ala-ala Miss World kan hehehe. Saya ugut kalau dia takmo snap gambar saya, saya takmo temankan dia workout sesama kat gym Presint 8 hehehe. Ada yang cakap saya guna KORSET untuk baju merah tu tapi YA AMPUN...korset pon takde *macamlah takde kan heheh* tapi JUJUR saya katakan saya tak guna korset di dalam proses untuk turunkan berat badan nanti rugi beli sesiap pastu dah kurus jadi longgar...haaa kan membazir. Saya berminat nak dapatkan Premium Beautiful tu tapi segalanya di dalam perancangan sebab saya percaya kita perlu kurus secara ALAMI, jangan main tipu nak tutup lemak bila bukak maakk aiii flabby gilos.

Saya start berdiet pada 13 April 2012 dengan berat 95kg dan kini genap sebulan iaitu 14 Mei 2012 saya telah capai penurunan sebanyak 10kg, berat sekarang ialah 84kg. Jangan ingat mudah untuk turunkan berat badan kerana terlalu banyak pengorbanan air peluh dan mata telah saya keluarkan untuk jadi seperti ini, walaupun tak seberapa tapi saya berpuas hati sebab saya dah keluar dari zon selesa di mana dahulu orang tak pandang saya pun dan kini....ehem ehem...banyak benar yang memandang hinggakan saya rimas (saya bukan riak ye). Saya ingin buktikan bahawa apa yang saya lakukan selama ini bukan OMONG-OMONGAN kosong. Insyaallah tahun hadapan pada 2013 saya akan menjadi AZRINA yang serba baru.

Bagi saya amalan mengambil suplemen masih saya teruskan dari menyusu hingga untuk menjadi langsing. Saya amalkan semua ini sampai sekarang bahkan saya semakin konsisten dengan syarat air masak 4 liter sehari. Terima kasih Shaklee kerana mengubah hidup saya 200%!!! Amalan saya setiap hari ialah amalkan B Complex, Omega Guard, Vitamin C, Ostematrix, ESP, GLA, Vitamin E, Herba Lax dan beberapa lagi. 
kalau nak cuba, boleh hubungi saya ye:)
0173463244
norulh@gmail.com   

*These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


No comments:

Post a Comment