Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Sakit Sendi Lutut Ibu Berkurang Dengan Omega Guard

Suka saya baca blog sorang kawan ni. Sakit sendi lutut yang dialami ibunya dah berkurang sejak konsisten makan Omega Guard. 

Credit : Chrysalis

"Yuy...Sakit Sendi Lutut Mak Dah Kurang..."

 Alangkah indah nya hari ni bila bangun dari tidur dapat memeluk emak yang saya sangat sayang dan ucapkan "Selamat Hari Ibu..Mak.."..Sangat gembira menyambut hari yang istimewa untuk ibu di kampung halaman...Kali ni...kami semua empat beradik dapat berkumpul di rumah abah dan mak sempena Hari Ibu...Jadi semua sekali kat rumah ni ada 9 orang..meriahkan?..ada abah, mak, saya, suami, Wafiy, adik lelaki, adik ipar dan 2 orang adik perempuan saya...Walaupun tiada sambutan khas ataupun kek...Namun ianya cukup bermakna untuk kami sekeluarga...Selamat Hari Ibu juga saya ingin ucapkan kepada semua ibu-ibu yang sedang membaca blog saya...Dan juga bagi adik-adik ataupun sesiapa yang masih belum pernah ungkapkan ucapan sayang kepada ibu anda...Lakukanlah sekarang...Luahkan perasaan dan rasa sayang anda pada ibu yang melahirkan anda ke dunia ini..Sungguh besar pengorbanan mereka...Jangan tangguh-tangguh lagi yer..

Dan..hari ni..perasaan gembira saya menjadi berganda-ganda..nak tahu kenapa??Sebabnya mak saya sangat excited bercerita tentang sakit sendi lututnya yang sudah semakin berkurang...Siapa yang tak gembira kan, bila orang yang kita sayang semakin sihat...Mak saya yang umurnya sudah mencecah umur 51 tahun, sudah pastinya semakin banyak fungsi badan yang sudah berada pada tahap yang tidak berapa baik..Terutama di bahagian sendi lututnya..Dulu..Mak selalu mengadu sakit sendi lutut..Mak saya seorang cikgu yang terpaksa turun naik tangga sehingga ke tingkat 4..Bayangkan dulu mak saya terpaksa berpaut pada tiang tangga dan mengambil masa yang lama untuk naik tangga hingga ke tingkat atas..Memang saya sangat kasihan dengan mak saya...Bila nk solat, dari berdiri nak turun sujud, sangat susah...dan mak saya cakap sangat sakit...


Namun...setelah saya meyakinkan mak saya untuk mencuba Omega Guard, dan hari ni setelah hampir 3 bulan mak saya ambil Omega...hari ni mak saya cakap...

"Yuy, hujung bulan ni mak nak lagi tau Omega...Sakit sendi lutut mak ni dah kurang sangat sakitnya...Kalau dulu nak naik tangga pun susah..sekarang tak payah pegang besi pun boleh naik...mak pun dah boleh berdiri lama..."

Inilah Omega Guard yang mak saya ambil tu..Masuk sekarang dah 3 botol mak saya makan..

Semoga sakit sendi lutut mak saya semakin beransur baik....Dan saya doakan mak saya sentiasa sihat...Dan berupaya untuk melakukan segala aktivit yang mak saya gemar dan yang paling utama untuk beribadah kepada Allah....InsyaAllah...
Inilah mak kesayangan saya...yuy sayangkan mak sangat2!

Anda sayangkan mak anda, dan mak anda mengalami masalah yang sama seperti mak saya..Apa kata hadiahkan mak anda dengan Omega Guard...Berikan yang terbaik untuk mak anda...Moga sedikit kebaikan kita, diredhai oleh Allah s.w.t...(^_^)
~~~~~~~~~~~~~~
Jika ingin mencuba sendiri atau hadiahkan kepada orang tua tersayang, sila hubungi saya di norulh@gmail.com atau sms ke 0182907924. Boleh juga cari saya di FB Norul Haslizan Harun. Sharing is caring;)
*These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


No comments:

Post a Comment