Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Tekanan Darah Tinggi, Diabetes, Strok~ Dapatkan Vivix Membantu??

" VIVIX vs. HIGH BLOOD PRESSURE: I have high blood pressure that is controlled by a diuretic and beta blocker combination medication.  Usually even with medication my systolic ranges between 129-138 and my diastolic between 75-83 and my pulse would range anywhere from 80-91 (rarely dropping below 80).
After five days on Vivix™ my blood pressure was 111/69 and pulse 59.  The only thing different that I have been doing prior to this low reading is Vivix™.  The past few days, my bp seems to be consistently around 122/73 and pulse 70.  That’s pretty pleasing to me.  I hope to eventually be able to come off all medications.  I do supplement with magnesium and CoQ10 to counteract what my bp medication causes in nutrient deficiencies, but I’d rather not have the stuff going through my system.
I have not been on any other medications, not changed my diet any and my exercise level is still around 7500 steps a day. Overall, I seem to have more energy and am better able to concentrate. I would recommend that you take Vivix™ in the morning so you can get the benefit of more energy throughout the day"
~Genia Powell~

Vivix dan Darah Tinggi
Testimoni Darah Tinggi dengan Vivix


Testimoni Diabetes dengan Vivix










En. R Jitendra merupakan penghidap Diabetes sejak 14 tahun yang lalu. Kadar gula dalam darah ialah 15.5, tetapi kini setelah mengambil VIVIX Shaklee selama 7 bulan secara konsisten, kadar gula dalam darah telah menurun kepada 4.8 dan beliau telah bebas dari Diabetes. Kata beliau “ Kini saya dapat menikmati kehidupan saya dengan penuh gembira dan hebat; terima kasih VIVIX”




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tiada apa yang lebih bernilai selain kesihatan yang baik. Sekarang ni, saya akan peruntukan sedikit gaji saya setiap bulan untuk berikan Vivix kepada orang tua saya. Tidak ternyata kegembiraan yang dirasai bila ayah saya makin sihat dan dos ubat yang terpaksa diambil akibat darah tinggi dan kencing manis kini sudah dikurangkan. Malahan, ayah makin bertenaga, begitu juga dengan mak yang dah boleh sembahyang dengan sempurna tanpa gangguan dari lututnya lagi. Alhamdulillah... 


Ya, Vivix adalah yang paling sesuai diambil sesiapa yang tak suka nak telan pil banyak2. Tambahan, Vivix ni dalam bentuk sirap, hanya satu sudu kecil sehari sudah memadai. Tahukan anda, kandungan resveratrol dalan satu sudu Vivix bersamaan dengan 50 GELAS wain merah????  Haaa. Hebatkan. 


Jika anda mencari penawar semulajadi, tiada kesan sampingan, tiada pengawet, dijamin berkesan dan sudah tentunya HALAL, cubalah Vivix. Insyaa Allah. Anda takkan menyesal. Hubungi saya untuk mendapatkannya. 

Norul
norulh@gmail.com
018-290 7924
FB: Norul Haslizan Harun
FB Page: Ummi Tiqah





No comments:

Post a Comment