Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Buat Stok Susu Sebelum Puasa

Tak sampai sebulan jek lagi sebelum umat Islam seluruh dunia menyambut Ramadhan yang mulia. Mimpi ngeri bagi ibu2 menyusu dah bermula terutama bagi yang belum buat stok susu yang banyak sebelum puasa. Sebabnya, bulan puasa nnt ibu2 tak dapat makan dan minum di siang hari yang menjadi punca susu terjejas. 

Masih belum terlambat untuk ibu2 buat stok susu sebelum puasa. Jangan stress.kalau stress nanti, susu tak keluar juga sebab emosi juga mempengaruhi pengeluaran susu. Apa yang perlu dibuat, mulalah buat stok susu sebelum puasa ni dari sekarang lagi.



Sila pam secara konsisten di samping melakukan tips untuk tambah susu badan seperti yang pernah saya kongsi. Dan jika anda perlukan bantuan supplemen Shaklee untuk buat stok susu badan yang mencukupi sebelum puasa ni, sila hubungi saya ye. Konsultasi berterusan diberikan, eksklusif untuk anda yang membeli supplemen Shaklee dari saya sahaja. 

Salam Sayang,
Norul,

sms/whatsapp: 018 290 7924
norulh@gmail.com 

No comments:

Post a Comment