Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Testimoni Vitamin Untuk Menambah Selera Makan Anak~Mealshake

Anak taknak makan? Masalah ini lazim dialami apabila anak dah mula berjalan. Ini kerana, anak menjadi semakin aktif dan sibuk nak menjelajah dunia dengan kakinya. Saya juga menghadapi masalah sama dengan A'isy, anak kedua saya. Walaupun dah cuba menyediakan makanan dalam bentuk yang lebih kreatif seperti meletakkan dalam pinggan berwarna warni, buat bentuk haiwan dan sebagainya, A'isy masih tak suka makan. Jadi, saya cuba Mealshake dan ternyata ianya mula menambahkan hasil. Kalau dulu, A'sy cuma makan roti tapi selepas diberi Mealshake, asik mintak nasik dan roti canai ajek :)

Sebenarnya, ramai lagi yang bersetuju dengan saya tau... Selain selera makan bertambah, masalah sembelit juga dapat diatasi, insyaaAllah. Berikut dipaparkan testimoni  vitamin untuk menambah selera makan anak iaitu Mealshake:





Bukan sekadar tambah selera makan anak, Mealshake juga membantu ibu yang menghadapi masalah morning sicknes
Jadi, jika anda ingin mendapatkan Mealshake, sila hubungi saya ye. Penghantaran ke seuluruh Malaysia. Konsultasi eksklusif khas untuk pelanggan yang membeli Shaklee menerusi saya :)
Salam sayang,
Norul
018-2907924
FB Page: Ummi Tiqah

No comments:

Post a Comment