Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Senarai Harga Produk Shaklee

Untuk memudahkan customer2 kesayangan saya membuat pilihan dan bajet dalam memilih produk Shaklee yang marvelous ni, untuk entry kali ni saya kongsikan keseluruhan produk yang ditawarkan oleh Shaklee Malaysia beserta harga runcit setiap produk. Info untuk setiap vitamin boleh anda dapati di sini ye.

Senarai Pilihan Vitamin-vitamin Shaklee
 
Senarai Harga Produk Shaklee ~ Vitamin
Set Penjagaan Kulit Shaklee- Nutriwhite

Senarai Harga Produk Shaklee~ Nutriwhite
Set Penjagaan Kulit Shaklee- Enfuselle
Senarai Harga Produk Shaklee ~ Enfuselle




Set Penjagaan Rambut Shaklee- Prosante


Senarai Harga Produk Shaklee ~ Prosante



Set Healthy Home Shaklee


Senarai Harga Produk Shaklee ~ Set Healthy Homes dan Penapis Air Shaklee
Senarai harga produk Shaklee yang dipaparkan merupakan harga retail tetapi dengan berdaftar sebagai ahli, anda akan dapat menikmati potongan harga sehingga 20%. Amat berbaloi pulangan yang anda dapat dengan hanya yuran pendaftaran RM65 yang dibayar sekali seumur hidup. Benar, yuran keahlian tak perlu diperbaharui setiap tahun. Anda juga berpeluang menikmati cash back jika point anda mencukupi dalam bulan tersebut. Dengan Shaklee, ianya mudah.
  • Yuran pendaftaran yang rendah 
  • Tak perlu renew keahlian
  • Peluang Cash Back
  • Penjimatan harga ahli sehingga 20%
  • Bimbingan akan diberi jika anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee. Jika tidak, tak perlu bimbang, tiada siapa yang akan memaksa anda cari prospek. hehe.
  • Peluang Bonus Kereta, Melancong atau Umrah (Jika anda minat berniaga)
Berminat untuk mendapatkan produk Shaklee atau mendaftar sebagai ahli? Saya sedia menjawab pertanyaan dan kemusykilan anda :)

Norul  
SMS/Whatsapp: 018-290 7924  
norulh@gmail.com  
FB: Norul Haslizan Harun
FB Page: Ummi Tiqah 


No comments:

Post a Comment