Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Pecahkan Lemak dan Turunkan Berat Badan

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Baru 2 minggu saya makan Lecithin + Alfalfa. Tak yakin pon berat akan turun sebab saya mmg bnyak makan, almaklumlah, cuma ibu-ibu yang meyusukan anak jek yang faham macam mana selera makan kami. Hehe. 

Saje je cuba nak timbang. Aik? Turun 2kg? Biar betul? Tapi tak yakin sebab masa tu masih pagi dan saya belum sarapan. Jadi saya pon jalani rutin harian macam biasa dan timbang semula di sebelah malamnya. Jeng jeng jeng… Dah turun 1kg rupanya. Sukanyaaa.. Rasa nak melompat je… Terus rasa bermotivasi untuk turunkan berat badan sampai kepada berat yang ideal. 

Sebenarnya saya jenis individu yang metabolisma rendah. Susah nak membuang. Percaya tak kalau saya kata dalam 2 minggu hanya 3 kali saya membuang. Semua yang dimakan jadi darah daging dan lemak2 tepu. Hehe. Lecithin memecahkan lemak2 dalam badan tetapi lemak2 tersebut perlu diangkut keluar oleh fiber. Salah satu fiber Shaklee adalah Alfalfa. Lepas 2 minggu amalkan Alfalfa + Lecithin, proses perkumuhan saya bertambah baik. Sekurang kurangnya, sekali sehari pasti membuang:)

Buat ibu- ibu yang menyusukan anak, sapa kata kita tak boleh turunkan berat badan bila menyusu. Menyusukan anak tu sendiri dah membantu membakar lemak-lemak dalam badan kita. Dengan pertolongan supplemen yang sesuai, pasti kita boleh turunkan berat badan dengan lebih sihat. 


Nak cuba? Hubungi saya:
Norul
ummitiqah@gmail.com
018-2907924
FB Page: Ummi Tiqah





No comments:

Post a Comment