Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Isteri "Dingin" Selepas Bersalin?

Wah, dah agak lama saya tak menulis. Kali ni semangat nak kongsikan satu rahsia Vitamin yang dikenali juga sebagai vitamin "cinta" iaitu Vitamin E.

Selepas bersalin anak ketiga, saya akui libido makin kurang dan masalah yang sangat kronik iaitu "kering" ketika bersama. Masa tu, saya baru berkenalan dengan Shaklee. Jadi saya buat research sendiri dan terjumpa mengenai vitamin E Shaklee. 

Masalah dingin selepas bersalin adalah normal. Ianya terjadi kerana hormon prolaktin yang tinggi, Terutama bagi ibu2 yang menyusukan bayi. Pengambilan vitamin E boleh menyeimbangkan hormon ini tanpa mengganggu penghasilan susu badan. 

Vitamin ini berfungsi seperti berikut:

Peranan Vita-E Untuk kesihatan seksual lelaki:
* Lebih tenaga (seksual)
* Ereksi yang lebih lama
* Lebih mudah terangsang
* Libido yang lebih kuat
* Orgasma yang lebih kerap dan bersemangat

Peranan Vita-E Untuk kesihatan seksual wanita:

* Lebih tenaga (seksual)
* Lebih mudah terangsang
* Libido yang lebih kuat
* Untuk menstabilkan hormon seks/ kewanitaan, terutama bagi ibu menyusu yang mempunyai kandungan hormon prolaktin (hormon menyusu) yang tinggi.

Seminggu selepas menggunakan vitamin E, alhamdulillah, masalah tadi dapat diatasi. Memang happy sangat. Sekarang, dah 6 bulan saya amalkan vitamin E. Bukan saja masalah kedinginan tadi diatasi, malah kulit makin halus, parut2 juga semakin pudar. 

Jika anda ingin membeli vitamin E, pastikan ianya disertakan dengan Selenium ya. Vitamin E tanpa selenium adalah ibarat basikal tanpa roda. bagusnya vitamin E Shaklee ini kerana ianya dilengkapi Selenium, sentiasa selamat, berkesan dan mesra alam:) Cuma sebiji sehari, tahan sampai 4 bulan. Kan jimat tu.

Nak cuba vitamin E Shaklee? hubungi saya:


Norul
0173463244
FB Page: Ummi Tiqah







No comments:

Post a Comment