Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Abis Hilang Kotoran dan Daki di Lantai

Minggu lepas semasa Raudhah demam, saya demah kepala dan badannya dengan air yang dicampur beberapa titik Basic H. Di sebelah paginya, saya curahkan air td ke lantai bilik air. 15 minit kemudian, saya dtg semula ke bilik air, terfikir nak amik berus dan berus lantai yang terkena simbahan air bercampur basic H td. Terkejut saya. Daki yang berkali2 disental walau guna Harpic PowerPlus botol hitam yg membuatkan kulit saya gatal2 tu pon tak boleh hilang sblm ni. Pakai basicH terus clear!!

Macam tak percaya. Saya cuba sental tempat lain yg tak kene air basicH. Memang takde effect. Kompem!!! tak payah dah la beli Harpic. Abis gatal kulit, tak cuci pon. kalau masa pregnant, mmg muntah dengan baunya. Baiklah pakai BasicH. Dah la organik,tak bahaya dan dijamin selamat. Macam2 kegunaan, boleh cuci lantai, cuci botol susu, cuci luka, rawatan kecemasan sakit gigi, ubat kutu, tanggalkan chewing gum. Alahai.. byk la nak disenaraikan. Memang berbaloi2. Tak mahal pon, boleh pakai buat macam2. Lain lain kegunaan BasicH boleh rujuk di sini.

Jatuh chenta la dengan Basic H ni. Hehe. Anda? masih nak pakai klorok untuk cuci lantai dan biarkan kaki pecah2? Hmmm... Camne dengan kandungan kimianya dan kesan kepada isi rumah terutama anak tersayang?


Salam sayang,

Norul
0173463244
FB Page: Ummi Tiqah
 



No comments:

Post a Comment