Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Apa Saja Untuk Emak Tersayang

Alhamdulillah. Hari ni saya sangat gembira. Tiada apa yang luar biasa. Ibu yang menyusu kenalah jaga diri sendiri supaya sentiasa berada dalam mood yang baik. Kalau mood terganggu, pengeluaran susu pon terjejas tau. Papepon, hari ni Allah bantu saya untuk lebih happy. 

 Hari ni birthday mak kesayangan saya.
Masa saya col mak ptg td nak wish happy bday, mak saya tgh bersiap2 nk ke sekolah. Mak mengajar KAFA di sebelah petang di samping menoreh getah di sebelah pagi. Sebelum ke sekolah tadi, mak baru siap menebas dan membersihkan kebun di belakang rumah, nak tanam anak getah katanya.

Mak saya dah 56 tahun. Ye, mak saya mmg sangat kuat bekerja semenjak dari muda lag, demi membesarkan anak2 nya. Sampai dah tua ni pon, dia masih tetap kuat bekerja walaupun sering sakit tulang dan sendi. Apa yang menggembirakan saya, tadi mak cakap "badan mak skrg ni rasa ringan je pas makan ubat2 jan bg tu. Sebelum ni mmg tak larat la nk nebas suma tu dah". Alhamdulillah.. gembiranya saya. Mak saya tak boleh duduk diam. Menyibukkan diri adalah salah satu riadah buatnya. namun, sakit2 tulang dan sendi membantutkan pergerakan mak. Dan kini, mak dah boleh menyibukkan dirinya semula cuma tidaklah sampai memudaratkan dirinya.

Oh, apa "ubat" yang saya bagi pada mak? Sebenarnya bukanlah ubat pon, cuma org kampung cam mak saya, semua bende dipanggil ubat walaupun dah berbuih saya terangkan. hehe. Yang saya beri pada mak cuma supplemen dari Shaklee:

Shaklee Ostematrix
OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.  Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.  Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan. Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.


Shaklee Advance Joint Health tablet



Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendisendi.

Shaklee Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.





Orang tua, bukanlah suka makan tablet banyak2. Saya sangat gembira bila mak saya gembira. Terima kasih mak sebab buat saya gembira hari ni, secara tak langsung, pengeluaran susu saya pulak lebih banyak hari ni dari biasa, Alhamdulillah. Apa saja untuk emak tersayang:)


Salam sayang,

Norul
0173463244
FB Page: Ummi Tiqah





No comments:

Post a Comment