Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Shaklee oh Shaklee



September 2,2012. Majlis keraian untuk dua orang Masters Shaklee yang telah mencapai tahap tertinggi dalam ranking, dalam erti kata lain, mereka telah mencapai tahap JUTAWAN. Inilah kali pertama saya bertemu muka dengan upline saya dan kawan2 seperjuangan Shaklee yang lain. Lebih mengujakan, saya berpeluang bertemu dengan Masters dalam Shaklee. 

Kali pertama juga saya bertemu dengan pengasas group Euphoria Shaklee iaitu Kak Norita Idris. Tak berkelip mata saya tgk beliau sambil dalam hati berkata "subhanallah, Kak N ni nampak muda sangat muda, berbeza sgt dari gambar". saya tahu beliau dua tahun lebih tua dari saya. Beliau nampak jauh lebih muda dari usia sebenar. Jika tak kenal, tiada siapa akan menyangka beliau punya anak2 yang dah besar.

Sorg lagi yang menarik perhatian saya ialah Regional General Manager Shaklee iaitu Victor Lim. Kulit beliau memang tegang dan bersih. Itulah hasil mengamalkan Shaklee. Dan rata2 masters yang saya temui sememangnya membuatkan saya kagum.

Salah seorang Masters yang diraikan iaitu Iffah Anuar merupakan pesakit SLE dan kini, LE beliau tidak lagi aktif. Saya kagum dengan ketabahan dan kekuatan beliau mengharung cabaran dan ujian Allah sehingga kini mengecap bahagia dan kejayaan dengan Shaklee. Tahniah buatnya. 

Saya tidak salah memilih Shaklee sebagai sebahagian dari hidup saya kini. Alhamdulillah, dengan usaha dan berkatNya, saya juga akan mampu beroleh kejayaan kelak, insyaAllah. Mode malam ini~~~ gembira dan bersyukur tak terhingga atas kurniaNya:)

Salam sayang,
Norul,
Tel : 017-3463244
FB Page : Ummi Tiqah




1 comment:

  1. Wow,bestnya!
    Saya pun baharu mengetahui anda adalah salah seorang susur galur Group Euphoria. Jemput jalan2 ke blog maya saya wwwirenevitamin.blogspot.com. .dan kongsikan sesuatu cerita di sana..

    ReplyDelete