Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Jana Pendapatan Sampingan Atau Sepenuh Masa Dengan Shaklee

Alhamdulillah. belum pon setahun saya menyertai Shaklee tapi sangat2 bersyukut kerana Allah bukakan jalan ini. InsyaAllah, saya mempunyai misi untuk berkongsi kebaikan Shaklee dengan lebih ramai rakyat Malaysia. Kenapa? Hanya anda yang pernah ambil Shaklee sahaja yang tahu. 

Jujurnya, saya tak pernah terlibat dalam sebarang bisness. Dah set dalam otak. Saya ni pendiam, tak pandai bercakap, malu dan tak reti nak promote barang atau diri, camne nak berniaga? Ajaib. Dalam tak pandai berniaga, saya mampu tersenyum bila dah dapat jana pendapatan 4 angka melalui Shaklee. Camne saya buat? Shhhh. Rahsia tu hanya saya kongsikan secara esklusif dengan mereka yang join saya di Shaklee saje tau ;)

Semalam saya berbual dengan teman2 opis tentang bisness MLM. Baru saya tahu rupanya untuk menjadi distributor bg produk syarikat X, perlu keluarkan modal puluh2 ribu. Wah. Terkejut saya. Cam saya kata, saya tak pernah berniaga apa lagi terlibat dengan MLM dan sebenarnya saya langsung tak tahu konsep MLM sebelum ni. 

Hehe. Sebabnya, dengan Shaklee, cuma register jadi ahli dengan yuran RM65, panduan dan bantuan sentiasa diberikan upline2 dalam group tertutup kami. Kalau sekadar nak jadi ahli dan share Shaklee dengan kawan2 dan keluarga pon boleh. Dan kalau nak jadikan Shaklee sebagai business sampingan atau sepenuh masa pon boleh. Dalam group kami, yang penting ialah usaha setiap individu. Anda usaha, anda dapat ganjarannya. Takde istilah downline kene keje teruk2, upline goyang kaki. no no no. Itulah istimewanya. Dan pendapatan 5 angka tidak mustahil asalkan anda istiqamah :)

Berminat nak sertai kami?

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee
Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM65 ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM650) untuk mendapat keahlian percuma. Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID  saya  sebagai sponsor/upline.(hubungi saya untuk maklumat lanjut)

Yuran keahlian Shaklee
Pendaftaran ialah RM65 (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui saya. Jumlahnya ialah RM75 (jika anda tidak pergi ambil sendiri kit di branch).

Tak Perlu Maintain point dalam Shaklee
Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu . Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 atau minimum purchase

Tak Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?
Benar, tak perlu maintain point atau ada pembelian.

Apa yang diperlukan sekiranya saya nak daftar sendiri di branch?
Anda perlukan sponsor iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Sila gunakan ID saya (880093) sekiranya anda berhasrat untuk bersama2 dengan saya (satu hari nanti ke) dalam bisnes Shaklee sendiri ~ online or offline.

Apa kelebihan menjadi ahli?


  1. Boleh membeli produk dengan harga ahli dan mengumpul point anda sendiri.
  2. Jika rajin berkongsi dengan point yang tertentu melayakkan kita menerima bonus dalam bentuk cash tanpa perlu ada downline. 
  3. Jika berminat untuk berbiz, ada kelas tertutup disediakan melalui fb tertutup khas untuk ini.
  4. Shaklee menawarkan Cash, Car (bonus kereta) dan Convention (local dan International-Umrah bg Muslim).
Berminat?
Hubungi saya untuk mendaftar
Norul
0173463244
FB Page: Ummi Tiqah


No comments:

Post a Comment