Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Alfalfa ~ Merapatkan Keintiman Wanita

Alfalfa merupakan buah hati Shaklee saya. Disebabkan Alfalfa lah saya jatuh cinta dengan Shaklee dan terus join Shaklee untuk berkongsi dengan kawan2. Amat banyak khasiat Alfalfa untuk lelaki dan wanita tak kira usia. Hari ni saya nak kongsikan satu testimoni menarik seorang penggunan Alfalfa. Beliau mengambil supplemen Shaklee untuk penyusuan, namun tidak menyangka mendapat bonus... PUJIAN DARI SUAMI

Atas sebab "Sensorship" dan menghormati tuan punya badan, testimoni yang asalnya panjang berjela ni terpaksa ditapis :) Namun, jika anda merupakan pelanggan Shaklee saya, anda boleh lihat versi penuh di group FB tertutup, khas untuk pelanggan2 Shaklee kami.

Menarik bukan? Inilah salah satu sebab mengapa saya jatuh hati dengan Alfalfa. Alfalfa bukan sahaja mengatasi masalah keputihan kepada wanita, sebagai penggalak susu,merapatkan keintiman, malah terdapat pelbagai lagi khasiatnya. Malah masalah angin yang saya hadapi sejak sekian lama kini tiada lagi, alhamdulillah. Anda nak dapatkan Alfalfa Shaklee?

Hubungi saya:


Norul
0173463244
FB Page: Ummi Tiqah


No comments:

Post a Comment