Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Basic H Ketika Kecemasan ~ Terkena Air Panas

Ini testinomi saya sendiri. Kelmarin, tangan saya terkena air panas dari Thermo pot semasa nak bancuh Milo anak lelaki saya. Mata ke lain, tangan ke lain, hai cuainya...

Mula2 tu saya biar aje, takde letak kat air paip pon. Tapi selepas 5 minit mula rasa pedih dan baru nampak tangan dah merah membiru. Alamakkk. Nak melecur ke?

Terus saya amik Basic H, tuang sket kat tempat melecur, gosok2. Terasa sejuk jek cam pudina, walhal Basic H takde menthol sebenarnya. Selepas tu saya buat keje2 rumah cam biasa sampai terlupa perihal tangan tu.

Tiga jam kemudian, baru saya teringat pasal tangan yang melecur. Tgk semula... aik??? mana kesan merah tadi? Sungguh saya kagum. Tangan saya langsung TAKDE KESAN. Macam langsung tak pernah terkena air panas. Alahai, rugi saya tak amik gambar masa kulit tgh merah tadi. Kalau tak, boleh buat gambar "sebelum" dan "selepas". Hehe. 

Memang best sungguh basic H ni. Selama ni saya cuma guna Basic H untuk cuci botol susu anak2, mop lantai, demah dan mandikan anak2 bila demam dan cuci daki degil di bilik air. memang banyak lagi kegunaan basic H ni cam yang saya penah kongsikan sebelum ni. Nak baca sila klik sini ye.

Basic H ialah pencuci serbaguna organik dari Shaklee. Tanpa bahan kimia yang merbahaya. Tahu tak, Oprah dan Obama pon pakai Basic H ni :) 




Perbezaan Shaklee
Selamat
  • Tidak bertoksik
  • Tanpa gas beracun
  • Tanpa bahan kimia berbahaya
  • Tanpa bahan pewangi
  • Lembut pada tangan
  • pH seimbang
  • Tanpa klorin
Berkesan
  • Berkesan untuk menanggalkan kotoran berminyak
  • Kepekatan berganda – 16 auns boleh dicairkan dengan 48 gelen air
  • Dua kali ganda lebih pekat daripada rumusan asal Basic H di mana hanya separuh diperlukan untuk muatan yang sama
Mesra Alam
  • Ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa
  • Biorosot
  • Tanpa fosfat
  • Bungkusan yang boleh kitar semula
  • Tanpa bahan pewarna
  • Selamat untuk sistem septik dan pembentungan

Anda nak dapatkan Basic H? Sila hubungi saya:


Norul
0173463244
FB Page: Ummi Tiqah





No comments:

Post a Comment