Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Anak Asthma? Cuba Omega Guard Shaklee

Saya terjumpa testimoni menarik dari facebook Iffah Anuar .
testimoni Omega Guard untuk Asthma

Ya, pengalaman dengan anak sulung yang nyaris2 terkena asthma membuatkan saya cukup berhati2 dengannya. Malangnya, saya tak kenal Shaklee lebih awal... Jika tidak, mungkin anak saya tak perlu warded sampai 2 kali dalam masa dua tahun disebabkan bronchitis. Cukuplah ubat- ubatan yang memberi kesan sampingan. Takkan saya ulangi kesilapan dulu tanpa mengetahui bahaya memberikan ubat batuk dan selsema kepada kanak2.

Namun, saya dah jumpa penawarnya. Syukur ya Allah.. Betapa kayanya hasil alam ciptaan Allah, diterokai oleh manusia dan dijadikan penawar semulajadi. Ya, minyak ikan Shaklee yang digelar Omega Guard ini merupakan hasil semulajadi, tanpa sebarang pengawet, pewarna atau perisa tiruan. Percaya tak kalau saya katakan anda takkan jumpa Silica Gel di dalamnya. 


Sharing is caring. Jika anda ingin mencuba Omega Guard untuk anak tersayang atau diri sendiri, boleh hubungi saya:

Norul
norulh@gmail.com
018 - 290 7924
FB: Norul Haslizan Harun
FB Page: Ummi Tiqah 


https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=b8c4464e7ee7dc326d7807a8549e449f
 

No comments:

Post a Comment