Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Testimoni Shaklee Collagen Powder ~ Kulit Mak Makin Licin

"Yong... Collagen tu takde trial ke, jeles tgk kulit mak licin. hehe". Ini ialah SMS dari adik perempuan saya semalam. Awal bulan aritu, saya kasi mak saya 2 kotak collagen untuk dicuba. Kesian tengok muka mak terbakar teruk akibat berjemur menanam anak getah. Kulit mak pulak berjeragat kerana sentiasa berpanas semenjak zaman anak dara lagi.

Inilah mak saya sebelum beliau mengambil Shaklee Collagen Powder. Gambar ni saya ambil awal bulan ni

Gambar mak sebelum ambil Shaklee Collagen Powder
 
Boleh nampak kan, muka mak banyak jeragat dan tompok. Kesian sangat sebab mak saya menitikberatkan kecantikan kulitnya. bila dah jadi camni, mak jadi sedih dan stress. 

Pas dapat SMS adik saya tu tak sabar2 saya nak jumpa mak dan pagi ni, mak singgah di rumah saya sebelum bertolak pulang ke Perak. Maka, inilah hasilnya selepas hampir 2 kotak Collagen mak saya ambil.

Gambar mak selepas ambil 2 kotak Shaklee Collagen Powder.

Beza sangat2. Boleh nampak, tona kulit pon dah nak sama cerah dengan cucunya Raudhah, Tompok2 hitam dah takde lagi. Kedut2 yang mula menyapa wajah 56 tahun ni pon dan makin menghilang. Jeragat pon dah takde. Alhamdulillah, Senyummm saje mak saya. mak happy, saya lagiiila happy. Syukur ya Allah. Tak rugi saya belikan mak saya SCP ni. memang berbaloi, Kesannya sangat cepat. Paling penting, semua produk Shaklee mendapat kelulusan KKM, selamat, berkesan, tiada pengawet atau perasa tiruan dan semestinya HALAL. 

Nak cuba? Hubungi saya:

Norul
norulh@gmail.com
SMS/ Whatsapp : 018 - 290 7924
FB: Norul Haslizan Harun
FB Page: Ummi Tiqah

No comments:

Post a Comment