Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Vitamin Untuk Kulit Cantik, Selamat Tinggal Kulit Kusam ~ Shaklee Collagen Powder




Sape la yang tak nak cantik kan? semua orang nak cantik. betul?? pelbagai cara orang sanggup buat semata-mata nak cantik. sanggup berhabis beribu-ribu ringgit. ada yang berpulu-puluh ribu ringgit...cucuk sana..cucuk sini...makan itu makan ini.. terpulang pada individu tersebut. salah satu cara yang anda boleh lakukan untuk dapatkan kulit yang cantik adalah dengan mengambil vitamin atau suplemen tambahan. ramai yang tanya saya... vitamin kulit cantik tu yang mana ye??? sebenarnya..banyakkk...tp kali ni saya nak cerita pasal collagen powder shaklee.


kenapa collagen powder shaklee sangat best untuk dapatkan kulit yang cantik?? antaranya ialah kerana:

♥ kadar penyerapan UNGGUL iaitu ia sangat mudah meresap ke seluruh tubuh kerana mempunyai berat molekul yang sangat rendah. 1000Dalton berbanding collagen lain 30,000Dalton.

♥ dari sisik IKAN MERAH.  ikan merah dari laut dalam..terkenal dengan kelasakannya. dan sumber TERBAIK collagen
♥ berat molekul collagen SGT RENDAH --> 1000 Dalton untuk penyerapan UNGGUL
♥ MENGANJAL, MENGHIDRAT dan ANTIOKSIDAN yang baik. ia bukan hanya sekadar Collagen tapi bagus juga utk kekuatan tulang dan antioksidan..meningkatkan keupayaan tubuh melawan radikal bebas.
♥ dari sumber semulajadi. tiada pwarna dan perasa tiruan. 
♥ sangat2 selamat diambil walau untuk jangkamasa panjang

dan..bulan ni ada promo tau..rugi sangat jika tak grab. harga memang super berbaloi..sape tak beli..rugiiiii..saya dah rasa kebaikannya... dan ramaiiii lagi yang dah rasa kebaikan collagen powder shaklee ni. jom sihat dan dapatkan kulit yang cantik dengan shaklee. berbaloiii
 
Salam sayang,
 
Norul
0173463244
FB Page: Ummi Tiqah

No comments:

Post a Comment