Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Testimoni~Turun 2 kg Dalam Seminggu dengan Cinch Shake Shaklee

Shaklee Cinch Shake Mix


Nak kongsikan testimoni adik lelaki saya sendiri yang baru ambik Cinch Shake Shaklee. Baru seminggu lebih adik saya cuba Cinch Shake Shaklee. Tersenyum2 dia bercerita, dah turun 2kg dalam masa seminggu jek.

Adik saya ni sebenarnya bukanlah obes pon. Tapi biasala, anak muda, teringin nak badan fit dan makan pon susah nak kawal. Cinch merupakan protein bebas laktosa yang membantu tubuh membentuk otot. Ianya mempunyai indeks glisemik rendah yang mana membantu kita kenyang dengan lebih lama.

Alhamdulillah, adik saya konsisten dengan panduan diet yang saya berikan. Maka hasilnya, turun 2kg dalam masa seminggu sahaja. Nanti saya update dengan perkembangan terbaru ye ;)

***********************************
Cinch™ Shake Mix

Campuran Proprietari Protein dengan Leusina
•    Bebas Laktos
•    Rendah glisemik
•    Soya Bukan-GMO

Cinch™ Shakes sangat enak dan merupakan cara yang berkhasiat untuk membantu dalam mengekalkan otot perlu dan memberikan anda rasa puas semasa menurunkan berat badan.
•    Diperkaya dengan Leucine™ bagi mengekalkan otot semasa
      anda menurunkan berat badan
•    Kaya dengan protein bagi membantu anda rasa kenyang
      dan puas
•    Tinggi serat dengan enam gram bagi setiap hidangan

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Berminat nak cuba Shaklee? Hubungi saya:

Norul
SMS/Whatsapp: 018 290 7924
FB Page: Ummi Tiqah

No comments:

Post a Comment