Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Turunkan paras gula dalam darah dengan Vivix~Testimoni Diabetes

" Ayahnda Nik Wajihuddin kini berusia 78 tahun. Sejak 8 tahun lalu mengidap penyakit KENCING MANIS kronik dengan bacaan sehinga 19. 2 minggu lepas saya bagi hadiah yang amat bernilai untuk ayahnda- sobotol VIVIX. Alhamdulillah, bacaan turun mendadak ke paras 7.9 hanya dalam masa 2 MINGGU SAHAJA.  Ayahnda kini sudah BERSELERA MAKAN, PEMBUANGAN PON LANCAR, MALAM PON SUDAH TIDUR LENA KERANA TIAK LAGI KERAP BUANG AIR KECIL. Ayahnda kini semakin gagah UNTUK BERIBADAT!- Alhamdulillah".
Ikhlas- Dr Nik Rahim (anak).


Testimoni diatas ikhlas dari seorang anak yang menghadiahkan ayahnya Vivix bagi masalah Diabetes. Shaklee bukanlah bertujuan menyembuh sebarang penyakit namun penggunaan yang konsisten amat membantu pengidap menjalani hidup yang lebih sihat. Ayah saya sendiri pengidap penyakit 3 serangkai iaitu jantung, kencing manis dan darah tinggi. Kalau dulu sebulan sekali kene ke IJN untuk pemeriksaan tapi sekarang cuma 5 bulan sekali sahaja. Alhamdulillah, vivix amat membantu ayah saya menangani penyakitnya.

Diabetes juga mengakibatkan pengidapnya menghadapi masalah penglihatan. Saya pernah kongsikan satu testimoni berkaitan di mana pengihatan ibu yang mengidap diabetes semakin baik selepas mengambil Vivix. Kebanyakan supplemen lain juga tidak dapat diambil kerana ia membebankan buah pinggang dan menyebabkan penyakit lebih kronik. Jadi Vivix amat sesuai untuk pengidap diabetes kerana tidak perlu mengambil air kosong yang banyak seperti supplemen lain.


Keberkesanan Vivix sememangnya terbukti dalam menurunkan paras gula dala darah. Rencana tentang Vivix juga pernah disiarkan dalam Majalah Aniqah, Harian Metro dan Utusan Malaysia.

Malah, selebriti seperti Ayu Raudhah dan Mizz Nina juga mengamalkan Vivix untuk kecantikan dan awet muda.


Nak cuba Vivix? 
Hubungi saya:

Norul,
SMS/Whatsapp: 018-290 7924
FB Page : Ummi Tiqah

No comments:

Post a Comment