Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Testimoni cantik dengan Shaklee

"
"Salam, Dah lama nk share tp xtershare2 so hari ni amik masa jap nk share..testimoni diri sendiri ...dulu kulit muka sgt2 la berminyak,kusam,jeragat,keputihan,haid x teratur sejak dari ank dara lagi dan sush nk buang air besar..uhh tensen masa tu...lepas amalkan pengambilan alfafa,Vitamin E, b complex dan ESP ramai pulak yg puji kulit muka nampak seri lain macam...dan masalah keputihan, jeragat, kulit kusam dan berminyak ilang...dan haid x teratur dan susah nk buang air besar dh xde..yeayy sgt2 hepi..."
-Puan Shira Za
  
Ini cuma salah satu testimoni cantik dengan Shaklee dari beribu2 pengguna yang lain. Boleh nampak perbezaan yang ketara pada wajah pengguna ni. Kulit dulunya kusam, berminyak kini semakin berseri. Bonus lagi apabila masalah keputihan, jeragat, kulit kusam dan berminyak tu dah hilang. Hasilnya, kulit makin cerah berseri. 

Anda teruja nak jadi cantik berseri cam dalam gambar ni?
Hubungi saya:

Norul

SMS/Whatsapp : 018-290 7924


FB Page: Ummi Tiqah

No comments:

Post a Comment