Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Demam? Tiada lagi Panadol. Cuma Nutriferon

Alhamdulillah, Syawal sudah tiba. Maih dalam mood raya. kali ni saya nk kongsi kisah ayah saya. Ayah saya ni ade kencing manis, darah tinggi dan masalah jantung. 3 bulan sekali ke IJN. bak kata mak saya, ubat selori. Alhamdulillah, kesihatan beliau dah semakin baik.

Masa sy balik raya, ayah demam. tak larat kemana2. Sy pon kasi ayah cuba nutriferon sebungkus sebelum tidur. pg esoknya, terus ayah segar bugar, mak pon happy:) bertambah2 sayang saya pd shaklee.

kebetulan, dekat2 nk raya, raudhah pulak selsema. selain tingkatkn pengambilan vitamin c, sy amik nutriferon sepeket sehari. gembiranya sy. sblm ni kalo selsema, mesti melarat sampai batuk2. skrg dah tak lg.

skrg mmg sentiasa ade nutriferon di rumah. di kampung pon sy dh tinggalkan sekotak utk mak dan ayah. maklumlah, org tua, antibodi mereka dah semakin lemah, mudah kene sakit. kenalah ditingkatkan dengan bantuan supplemen. Apa sangatlah harganya supplemen tu jika dibandingkan dengan harga yang mereka bayar untuk membesar dan menjadikan saya seperti sekarang :)

klik untuk besarkan gambar



 Selain meningkatkan imunisasi tubuh, Nutriferon juga mempunyai manfaat2 lain seperti di atas.

Jom dapatkan nutriferon sekarang. Cuma ade di Shaklee saje tau. 

Salam sayang,

Norul
018-2907924
FB Page: Ummi Tiqah
 





No comments:

Post a Comment