Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Kelebihan Vitamin E Complex Shaklee~kesuburan lelaki

Saya pernah kongsikan sebelum ini tentang kelebihan vitamin E Complex Shaklee dalam perhubungan suami dan isteri. Malah, vitamin E complex Shaklee yang tinggi antioksidan juga berfungsi dalam mengelak kanser, membantu kesihatan jantung, bersifat anti penuaan seterusnya membantu penggunanya mendapatkan kulit yang licin, halus, berseri dan tegang.

Entry saya kali ni nak kongsikan pula hasil kasian yang diterbitkan dalam International Journal of General Medicine oleh Mohammad K Moslemi dan Samaneh Tavanbakhsh yang diterbitkan pada January 2011. Menurut artikel ini, pengambilan Selenium sebanyak 200ug dan juga Vitamin E sebanyak 400IU dalam sehari, mampu meningkatkan kualiti air mani dan juga tahap mobiliti sperma kaum lelaki. kajian ini melibatkan 690 lelaki tidak subur


Makanya, Vitamin E Complex Shaklee bukan sahaja baik untuk kulit, jantung, kolestrol, dan membantu hubungan intim suami isteri, ianya juga amat membantu dalam kesuburan lelaki. 

Antara kelebihan lain Vitamin E Complex Shaklee ialah, ianya mengandungi Selenium. Vitamin E tanpa Selenium adalah ibarat kereta tanpa roda. Manfaat lain  vitamin E Complex Shaklee selain untuk kesuburan lelaki ialah:


  1. Melindungi jantung
  2. Anti penuaan
  3. Anti oksidan yang kuat
  4. Kelestarian tenaga harian dan seksual
  5. Memperbaiki Arthritis
  6. Menghalang keguguran
  7. Memperbaiki parut

Perbezaan dan Kelebihan Vitamin E Complex Shaklee

Vitamin E Complex Shaklee diperbuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum yang kaya dengan vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gamma, delta). Ianya merupakan vitamin E yang paling lengkap di pasaran. Mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membran sel, sel darah merah dan tisu2 otot. Ianya juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa dan kadmium dan mengukuhkan anti oksida serta melindungi retina.

Hendak merasai kehebatan dan kelebihan Vitamin E Complex Shaklee? Hubungi saya untuk mendapatkannya atau boleh terus klik link di bawah untuk pembelian secara online

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=7d04bbbe5494ae9d2f5a76aa1c00fa2f




Norul
SMS/Whatsapp: 018-290 7924  
norulh@gmail.com  
FB; Norul Haslizan Harun
FB Page: Ummi Tiqah





No comments:

Post a Comment