Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Acute Bronchitis atau Asthma_testomoni Omega Guard + Mealshake

Acute Bronchitis, Asthma, Pneumonia. Kesemuanya penyakit berkaitan batuk dan jangkitan paru-paru dan tidak boleh dipandang ringan. Ketiga2 anak saya pernah diserang Bronchitis, warded hampir seminggu dgn bil hospital ribuan ringgit. Malah, yang kecil sampai kene infuse darah sbb HB terlampau rendah. Memang pengalaman ngeri buat saya. Mencegah lebih baik dari mengubat. Sejak itu, saya memang sentiasa jaga makan anak2. Cuma kadang2 bila dah musim batuk, tempiasnya akan terkena juga. Tapi tidaklah seteruk dulu samapi kene amik Neb, alhamdulillah. Saya pastikan anak2 ambil Mealshake dan Omega untuk menguatkan imunisasi mereka. Alhamdulillah, peningkatan yang sangat memberansangkan dari segi kesihatan mereka. 



Testimoni sebenar dari puan Shareena "tahun lepas saya rasa hospital tu dah mcm rumah kedua dia..dgn nebulizer la, segala bagai la... ksian tgk darwish
ni lepas setahun konsisten omega+mealshake.. alhamdulillah... over active dah skarang.. hahah..
Sy baru tau,ramai rupenye kanak2 di malaysia mengidap masalah yg sama...jgn ambil ringan, sbb ia boleh mmbawa maut..."


Omega dan Mealshake boleh diberi seawal umur satu tahun. 

Salam sayang,
Norul


SMS/Whatsapp: 018-290 7924
FB; Norul Haslizan Harun
FB Page: Ummi Tiqah

COD sekitar Gombak, Setapak, Wangsa Maju, KLCC. Pengeposan ke seluruh Malaysia melalui PosLaju. 

No comments:

Post a Comment