Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Promosi Istimewa Set Kesihatan Dan Kecerdasan Minda Kanak-Kanak Shaklee

Set Kesihatan dan Kecerdasan Minda Kanak-Kanak

Alhamdulillah, Putera dan Puteri saya ni sambut birthday diorg pada 8/12 dan 13/12. Jadi, sempena bulan kelahiran mereka, saya nk buat promosi istimewa untuk set kesihatan dan kecerdasan minda kanak-kanak Shaklee. Set ni terdiri dari:
  1.  Mealshake
  2. Omega Guard
  3. Chewable Vita-C Plus
Gabungan ketiga2 vitamin ni membantu anak-anak untuk lebih sihat, cerdas dan cerdik, insyaaAllah. Promosi berlansung sepanjang Disember 2013 ni sahaja ye. Dapatkan penjimatan hebat berbaloi2 hanya jika anda set promosi istimewa ini sahaja ye. 

Apa promosi yang ditawarkan tu? Memandangkan saya terpaksa mematuhi peraturan jualan online Shaklee, maka tak dapat lah saya terangkan apa promosi yang ditawarkan tu dengan detail di sini. jadi, Jika anda berminat untuk membantu meningkatkan taraf kesihatan anak dan membantu kecerdasan minda mereka, cepat2 PM saya untuk dapatkan set ni pada harga super duper menarik.  

Sementara stok masih ade ye ;)

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=c4a665596d4f67cecb7542c9fad407ee



Norul


SMS/Whatsapp: 018-290 7924
FB; Norul Haslizan Harun
FB Page: Ummi Tiqah

COD sekitar Gombak, Setapak, Wangsa Maju, KLCC. Pengeposan ke seluruh Malaysia melalui PosLaju. 

 



No comments:

Post a Comment