Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Meal Shakes Membantu Mengatasi Morning Sickness??

Assalamualaikum..
Selama ini mungkin ada yang beranggapan yang Mealshake hanyalah untuk kanak-kanak sahaja. Walaupun Shaklee juga meletakkan Mealshake di bawah kategori Children Health, namun sebenarnya orang dewasa juga boleh mengambilnya.
Benarkah Meal Shakes dapat membantu ibu mengandung yang mengalami morning sickness? Jom ikuti apa kata Puan S, customer Pn Tuty.
mealshake shaklee
“Salam. Nk bg testi mealshake ni.HIDE NAMA I ek.Actually bli mealshake ni sbb nk jaga kulit muka.pregy this time kulit mmg bmyk gile + jerawat. Tp yg plik fr day 1 mkn mealshake wit air kosong early mrng B4 bfast i dh tsgt2 kurg muntah. Fyi I klu pregnn mmg tsangat trk muntah dr bgn tido hingga nk tdo mlm. Kire all day n nite sickness. Mmg rasa plik gile. After day 4 je today br prcaya n bg testi. Syukur alhmdilah sgt2. Cume mlm kdang2 munth la gak tp sgt kurg. Plus asyik lapar pas mkn mealshake. Hope x gemuk. Cume niat asal utk kulit blum nmpk lg kesan +ve nye. tq tuty intro mealshake kat i. Ni yg tgoda nk bpntg dgn shaklee nnt.”
Ini kerana Meal Shakes dilengkapi dengan multivitamin serta protein yang dapat menampung lubang-lubang nutrisi yang lopong. Sangat sesuailah untuk ibu hamil yang mengalami morning sickness yang teruk atau mungkin boleh panggil ”all day n nite sickness”. Insya Allah tidak gemuk dengan pengambilan Mealshake ini kerana protein yang terdapat di dalam Mealshake akan memberikan keanjalan pada kulit badan di mana ianya membantu penurunan berat badan selepas bersalin.


Nak cuba Meal Shakes? Hubungi saya:)

Norul   
SMS/Whatsapp: 018-290 7924     
norulh@gmail.com  
FB: Norul Haslizan Harun
FB Page: Ummi Tiqah  
Pengedar Shaklee sekitar Gombak, Setapak, Wangsa Maju, KLCC. Pengeposan ke seluruh Malaysia melalui PosLaju


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.



No comments:

Post a Comment