Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Bayi Lebih Kenyang, Tidur Lebih Lena ~ Testimoni ESP

Kenapa ESP menjadi pilihan ramai ibu2 menyusu? Tidak dinafikan, selain menjadi penggalak susu, ESP juga mempunya pelbagai kahsiat lain. Salah satunya, membantu bayi lebih kenyang dan tidur lebih lena selepas menyusu dari ibunya. Apabila mengambil ESP, kebanyakan ibu mengakui bahawa susu mereka lebih pekat, malah bayi cepat kenyang dan tidur lena. Maka, ibu2 terutama yang dalam pantang mempunya masa yang lebih untuk berehat. Bayi juga kurang meragam apabila kenyang.

Seorang customer saya yang mempunyai bayi berumur 2 bulan ade memberitahu bahawa bayinya kini tidur sungguh lena. Sebelum ni, jangan haraplah nak dibedung. Skrg ni, bedung dan bawa ke nursery pon masih lena. Alhamdulillah :)


Testimoni ibu menyusu mengambil ESP




Jika kita perhatikan betul2 gambar terakhir tu, boleh nampak perbezaan warna yang mana susu yang lebih banyak mempunyai warna yang lebih kuning menandakan ianya lebih pekat.

Jadi, bagi ibu2 yang menghadapi masalah bayi yang mudah lapar dan sering terjaga, apa kata cuba ESP dan lihat hasilnya. Hubungi saya:


Norul   
SMS/Whatsapp: 018-290 7924     
norulh@gmail.com  
FB: Norul Haslizan Harun
FB Page: Ummi Tiqah  
Pengedar Shaklee sekitar Gombak, Setapak, Wangsa Maju, KLCC. Pengeposan ke seluruh Malaysia melalui PosLaju
 

No comments:

Post a Comment