Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Hamil Jua Akhirnya

Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah... itu saje yang mampu saya ungkapkan tatkala menerima berita gembira seorang kawan lama. Lebih 6 tahun berumahtangga, baru kini Allah makbulkan doanya. Alhamdulillah, kawan saya kini disahkan hamil. 

Kawan saya ni sebenarnya kawan lama semenjak di UIA. Baru2 ni beliau menghubungi saya untuk mencuba supplemen Shaklee. Memang saya sendiri simpati dengan nasibnya. Yelah, sesapa saje yang dah kawen mestilah nak anak kan? Dah 6 tahun lebih menunggu, masih juga tak kunjung tiba. Sayu aje semua status2 beliau di FB. 

Awal June 2012, kawan saya ni mula bertanya tentang Shaklee. Kebetulan, bulan Jun lepas promosi Shaklee untuk Vitamin E. Tertarik dengan khasiat vitamin E yang bukan saja untuk kecantikan wanita semata2, malah sebagai penyubur keharmonian rumah tangga, kawan saya ni pon berminat nak mencuba. Selain itu, saya syorkan juga GLA untuk mengimbangi kitaran menstrual beliau beserta vitamin B Complex dan Zink untuk diambil bersama suami.

Jadi, kawan saya dan suami nya mula ambil Shaklee waktu awal July. Terus terang, saya cuma bertawakkal dan bermohon supaya Allah bantu kawan saya ni. Dah lama beliau menunggu dan jika ini adalah salah satu ikhtiar untuk beliau berjaya beroleh cahaya mata, saya akan menjadi orang yang paling2 gembira.

Kuasa Allah, masa ramai org post gambar raya kat FB, kawan saya ni pulak post status baru beliau yang sungguh menggembirakan. Terus saya whatsapp beliau untuk kepastian. Alhamdulillah. Dah rezeki kawan saya. Mungkin Shaklee hanyalah kebetulan namun yang penting, kawan saya kini hamil juga dan beroleh kebahagiaan seperti yang diidamkan.

Moga kebahagiaan kawan saya ni berkekalan, insyaAllah. 

Salam Sayang,


Norul
0173463244
FB Page: Ummi Tiqah
 


No comments:

Post a Comment