Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Peppermint Ginger Plus- Atasi Masalah Angin, Gastrik dan Ketidakselesaan Perut

Bulan puasa ni perkara biasa juga kita tgk ramai org kene gastrik. cam saya sendiri mmg takde gastrik, tp ade sekali tu perut jadi tersangat pedih sampai menangis. Bila ingat balik, rupanya masa bersahur, saya berulamkan cabai burung (atau cabai melaka~ cili kecik yang pedas tu) buka puasa terus saya ambil peppermint ginger plus, alhamdulillah, lega rasanya. tak perlu amik ubat arang atau ubat kapur yang klinik kasi tu:)

Shaklee Peppermint Ginger Plus
Halia merupakan herba terbaik dalam memelihara saluran penghadaman dan mempunyai ciri-ciri semulajadi yang nyaman dan dapat melegakan senak perut. Pudina pula merupakan herba yang membantu dalam menggalakkan sistem penghadaman secara sihat dengan melegakan dan menyamankan perut.
Shaklee peppermint Ginger Plus mengandungi herba asli pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis untuk rasa yang nyaman dan melegakan. Pil-pil juga boleh dihancurkan dan dicampur dengan air panas untuk minuman herba semulajadi.
Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.


Ni plak pengalaman seorg pengguna:

... Ini pengalaman baru ambil peppermint-ginger ni sebab sejak mengandung saya memang banyak sangat angin dalam badan. Kalau lewat makan sikit mula angin sampai naik ke kepala. Alhamdulillah, di bulan puasa ni di samping ambil set kehamilan, Performance Drink dan ESP, saya juga tambahkan peppermint-ginger supaya kurang sikit angin dalam badan...


Skrg ni Peppermint ni mmg sentiasa ade kt rumah memandangkan saya mmg jenis badan mudah berangin. Jadi, tak perlu lg amik ubat lain sbb Shaklee tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan:)

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=ad1f8bb9b51f023cdc80cf94bb615aa9

Hubungi saya:

Norul

SMS/Whatsapp: 018-290 7924
FB; Norul Haslizan Harun
FB Page: Ummi Tiqah

 
COD sekitar Gombak, Setapak, Wangsa Maju, KLCC. Pengeposan ke seluruh Malaysia melalui PosLaju. 

No comments:

Post a Comment