Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Cantik Menawan dan Berseri Di Hari Perkahwinan Dengan Shaklee Collagen Powder

Musim cuti sekolah sudah bermula. Sana sini ade majlis perkahwinan. Alhamdulillah... Jika anda pembaca blog saya merupakan salah seorang dari bakal raja sehari ni, TAHNIAH saya ucapkan. 

Dah cukup bersedia menghadapi hari bahagia? Selain persedian rohani dan mental, bagaimana dengan persediaan fizikal anda?

Bercakap tentang perkahwinan, wanita terutamanya pasti nak kelihatan cantik, menawan dan berseri2 di hari bahagia tersebut. Supplemen Shaklee seperti vitamin C, Vitamin E dan Vitamin B Complex memang terbukti berkesan membantu menaikkan seri wajah jika diambil secara konsisten. Namun, kesan dan serapan bergantung kepada individu. Ade yang kesannya cepat, ade yang kesannya lambat. 

Namun, jika anda rasa sudah terlambat untuk mengambil supplemen supaya cantik, anda salah. Formulasi hebat Shaklee Collagen Powder mampu memberi kesan yang sangat cepat kepada sesiapa yang mengambilnya.

Testimoni pengguna Shaklee Collagen Powder

Apa beza Shaklee Collagen Powder berbanding kolagen lain di pasaran? Shaklee Collagen Powder memiliki molekul yang amat kecil iaitu 1,000 Dalton sahaja berbanding molekul kolagen lain iaitu 300,000 Dalton. Sebab itulah Collagen powder Shaklee amat mudah diserap

Molekul Shaklee Collagen Powder

Tak percaya??

Sila klik untuk besarkan gambar

Gambar2 di atas semuanya asli ye, tak main photoshop suma :) masih tak percaya? Anda cubalah sendiri. Pasti tak menyesal. Macammana nak dapatkan Shaklee Collagen Powder? Hubungi saje saya:

Norul
0173463244
FB Page: Ummi Tiqah
 

No comments:

Post a Comment