Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Susu tak merudum langsung walau berpuasa~set Triple Gems Shaklee

Tahun lepas kali pertama saya bersama Shaklee. Kali pertama berpuasa dengan Shaklee sememangnya berbeza dari sebelum ni. Perbezaan yang ketara ialah dari segi penghasilan susu dan ibadah puasa itu sendiri.

Bagi yang menyusukan anak, anda tahu bagaimana lapar dan dahaganya si ibu. Ini kerana ibu menyusu memerlukan lebih kalori dan air untuk penghasilan susu.Semasa menyusukan Aisy tahun 2009, ibadah puasa saya tidak lengkap. Saya terpaksa selang seli berpuasa kerana susu merudum teruk semasa berpuasa, tambahan tidak dapat menahan lapar dan dahaga yang teramat.Berbeza pula semasa menyusukan Raudhah tahun 2012, susu tak merudum langsung walau berpuasa, malah saya dapat mennyempurnakan ibadah puasa tanpa masalah lapar dan dahaga yang melampau. Syukur, alhamdulillah.

Jadi, apa yang saya ambil supaya susu tak merudum walau berpuasa? 


Set Mighty Triple Gems dari Shaklee sangat2 membantu saya semasa berpuasa.  Tubuh sentiasa bertenaga, dan takdela lapar yang melampau2 cam dulu. Set ini terdiri daripada Performance Drink, ESP dan Mealshake. Campurkan ketiga2nya dan ambil semasa bersahur, memang amat mebantu kita yang berpuasa. Bukan saje untuk ibu menyusu, set Triple Gems ni sesuai untuk sesiapa sahaja.

Tak percaya? Apa kata cuba sekarang kerana ade promosi harga runtuh Mealshake sepanjang June 2013 ni. Jadi, anda akan dapat special price utk semua set yang ade Mealshake. Hubungi saya cepat sebelum stok kehabisan ye ;)


Salam sayang,
  Norul,
sms/whatsapp: 018 290 7924
norulh@gmail.com 

No comments:

Post a Comment