Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Set Kurus Shakee untuk Ibu Menyusu~ turun 27kg dalam 4 bulan.

Turun 27kg dalam masa 4 bulan 

 Anda nampak perubahan ketara dalam gambar di atas? Puan Norazila telah berjaya menurunkan berat sebanyak 27kg semenjak melahirkan anaknya yang ketiga empat bulan lepas. Beliau pernah cuba berdiet tanpa bantuan supplemen namun perubahan tidaklah memberansangkan seperti ini. Selepas melahirkan anak yang pertama dan kedua, berat badannya tidak turun dengan banyak, namun selepas menggunakan Shaklee untuk kelahiran anak ketiga, beliau turun 27kg dalam masa 4 bulan tanpa sebarang diet yang teruk. 

Supplemen yang diamalkan oleh puan Norazila ialah:
Vitalea dan B Complex merupakan vitamin asas dalam semua set Shaklee. Vitalea membekalkan nutrisi harian yang perlu untuk tubuh manakala B Complex bertidak menukarkan makanan menjadi tenaga. Oleh itu, setiap makanan yang diambil akan dicerna sempurna dan dibebaskan sebagai tenaga. Salah satu punca gemuk ialah makanan tidak ditukarkan menjadi tenaga tetapi disimpan di dalam tubuh menjadi lemak.

Performance Drink berfungsi sebagai pemberi tenaga. Bagi ibu menyusu seperti puan Norazila, tenaga yang cukup amat diperlukan dalam menjalankan urusan seharian dan mengelak stress serta dehidrasi.

Bagaimana Set Kurus Shaklee berfungsi?

Lecithin dan Omega berfungsi sebagai pemecah lemak di dalam tubuh. Alfalfa pula ialah ejen detox yang akan mengangkut keluar lemak yang dipecahkan tadi menerusi proses pelawasan. ESP merupakan protein yang membentuk otot. Jangan sangka bila ambil ESP, badan anda akan jadi ketul2 macam org yang pergi gym ye. Otot sebenarnya diperlukan supaya tubuh kita menjadi kenyal jadi, tiada ruang untuk lemak bermaharajalela dalam tubuh. Otot mengelak kulit menjadi menggeleber apabila tubuh kita sudah kurus kelak. Di samping itu, ESP shaklee mempunya indeks glisemik rendah yang membantu kita kenyang lebih lama.


Jeles tgk perubahan puan Norazila? Jika ibu menyusu yang sentiasa lapar dan perlukan kalori harian yang lebih dari orang biasa ini pon boleh kurus dengan berkesan, apatah lagi orang lain? Hubungi saya cepat untuk mendapatkan hot seller product ni.

Norul
018-290 7924
FB Page: Ummi Tiqah

No comments:

Post a Comment