Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Set Kurus Shaklee ~Turunkan berat badan dengan selamat dan berkesan

Selepas raya ni, ramai pulak yang tanya saya pasal set kurus shaklee. Meh sini saya terangkan pasal set kurus shaklee ni satu persatu ye.


Set kurus Shaklee terdiri dari elemen berikut

1.    Pemecah lemak (Bakar)
  • Omega Guard
  • Lecithin
2.    Detox (Buang)
  • Alfalfa
  • Herblax
3.    Protein (Bina)
  • Cinch Shake
  • ESP
4.    Tenaga dan Metabolisma
  •  Cinch Tea

Pemecah Lemak

Omega Guard dan Lecithin dalam set kurus Shaklee berfungsi memecaah lemak dalam badan. Lemak2 yang terperangkap dalam salur darah boleh menyebabkan berlakunya masalah darah tinggi manakala lemak di bawak kulit menjadi punca kegemukan'


Detox

Lemak yang telah dipecahkan oleh Omega dan Lecithin tadi tidak dapat dikeluarkan tanpa bantuan detox. Oleh itu, fiber diperlukan untuk menyerap lemak tadi untuk dibuang melalui najis. Alfalfa dan Herblax memainkan peranan sebagai ejen pengangkut untuk membuang sisa yang tidak diperlukan tubuh

Protein

Protein Shaklee mempunya Indeks Glisemik Rendah, yang mana ianya membantu kita kenyang dengan lebih lama. Jadi takde la asyik nak makan je kan. Ramai orang yang berjaya dengan Diet Atkins kerana ianya menekankan pengambilan protein dan menghalang pengambilan karbohidrat, namun rakyat Malaysia sukar untuk kekal dan konsisten dengan diet ini kerana makanan ruji kita ialah karbohidrat. Oleh itu, untuk Set kurus Shaklee kami syorkan  protein untuk membantu anda kurus tanpa perlu berlapar. Selain itu, protein diperlukan tubuh untuk membina otot. Ini mengelak kulit anda menjadi menggeleber apabila anda sudah kurus kelak.

Tenaga dan Metabolisma

Metabolisma rendah merupakan salah satu punca anda susah untuk menurunkan berat badan. Makanan sepatutnya dibakar menjadi tenaga. Bagi mereka yang mempunyai metabolisma rendah, makanan tidak ditukar kepada tenaga sebaliknya disimpan di bawah kulit sebagai lemak. INILAH PUNCA GEMUK. Salah satu cara untuk mempercepatkan metabolisma ialah dengan bersenam selepas makan, namun berapa ramaikah antara kita yang mampu berbuat demikian. Formulasi Cinch Tea Shaklee membantu kita meningkatkan metabolisma dan menukar makanan kepada tenaga dengan. Dengan ini anda akan mudah berpeluh dan "melawas" dengan sempurna.




Nampak perbezaan wajah puan Herny Yusnizar di atas? Muka yang tembam skrg berubah kurus, cantik dan jelita. Dagu berlapis pon dah hilang. 

Berminat nak dapatkan set kurus Shaklee?
Hubungi saya:

Norul
SMS/Whatsapp: 018-2907924
FB Page: Ummi Tiqah


No comments:

Post a Comment