Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Testimoni Set Kecantikan Shaklee : Jerawat Kecut, Jeragat Pudar, Kulit pon Lembab

Set Kecantikan Shaklee yang Paling Berkesan

Sekarang ni ramai kawan-kawan yang tanya pasal set kecantikan Shaklee. Apa taknya, banyak betul testimoni tentang set kecantikan Shaklee yang orang dok share kat blog dan FB. Testimoni paling common ialah jerawat dah mengecut, jeragat makin pudar, kulit plak jadi lembab, halus, mulus dan licin aje. Jom saya cite2 pasal set kecantikan Shaklee ni.



Vitamin asas dalam set kecantikan Shaklee terdiri daripada:

Vitamin E

merupakan ejen antioksidan dan anti-penuaan yang hebat. Vitamin E ni memang terkenal sebagai vitamin awet muda tau.Ianya mampu memudarkan parut jerawat jika digunakan dengan konsisten. sifat antioksidaan dalam Vitamin E ni akan melawan radikal2 bebas yg menyebabkan masalah kusam, tompok2 hitam, jeragat dan pigmentasi, vitamin E juga berperanan utk melancarkan darah dan menjadikan muka fresh, glowing dan nmpk lebih cerah

B Complex

B is for Beauty. B Complex mengandungi melanin yang memberi kesan warna kepada kulit. Dalam set kecantikan Shaklee, B Complex bertujuan untuk memperbaiki struktur kulit dgn membuatkan sel darah merah yg lebih sihat yg menjadikan muka berseri2.

Vitamin C

Vitamin C membantu mengekalkan paras kolagen yang kritikal bagi wajah kita. Kekurangan paras kolagen mengakibatkan kulit wajah kita kelihatan tua. Vitamin C ni juga mengecutkan jerawat ye. 

Mungkin ada yang tanya, apa beza Vitamin C Chewable dengan yang lama iaitu Vitamin C 500mg? Well, firstly toksah cari vitamin C 500 mg di Malaysia sekarang ni, memang takde stok dah dekat setahun pon. Tapi kita ade Vitamin C Chewable yang hasilnya sama jek dengan yang lama, malah ade pengguna yang claim bahawa hasilnya lebih cepat. Mungkin sebab ianya boleh dikunyah jadi lebih mudah diserap tubuh. Nak lagi best, bukan sahaja dewasa boleh makan VItamin C Chewable ni, kanak-kanak pon boleh ambil. sedap jek dikunyah2.

Dan jika anda mahukan kesan yang lebih cepat, macam biasa, tambahkan saja ESP ke dalam set kecantikan Shaklee ni. Sel2 manusia terdiri dari protein dan ianya saling bertukar dalam tempoh 21 hari. ESP plak protein yang membentuk sel2 tadi. lepas sel-sel baru yang masih segar ni terbentuk, maka makin mudahlah kerja set asas kecantikan shaklee tadi nak kasi kulit kita cantik, glowing gitu sebab sel2 baru yang terhasil ni lebih berkualiti dan fresh. Tanpa bantuan protein, sel2 masih boleh terbentuk tetapi mengambil masa yang lebih lambat, jadi lambat jugalah kesannya.


Dan ini plak antara ratusan testimoni bergambar yang fresh, takde edit2 atau guna kamera 360 tauu. Tak baik tipuu. Meleret2 plak kalau saya letak semua, jadi cukup sekadar bebarapa sahaja. Tapi kalau anda nak tengok juga banyak lagi testimoni lain, cuma jadi pelanggan saya dan secara automatik anda akan dimasukkan ke dalam kumpulan FB tertutup khas untuk pelanggan kami aje. 




Antara feedback yang paling banyak saya terima dari pengguna set kecantikan Shaklee ni, semua happy sebab dah tak perlu nak mekap2 bila kuar. Muka dan gebu, cantik tanpa mekap. Kalau nak pon, tepek talcum powder pon dah cukup,


Teruja tgk transformasi wanita2 cantik di atas? Mai cepat2 PM saya:

Norul
SMS/Whatsapp: 018-2907924
FB Page: Ummi Tiqah
 

1 comment:

  1. Assalamu'alaikum. Wah gojes nya kulit kulit kasteme shaklee ni ek.

    Macam anak dara gitu. Memang berbaloi invest masa dan wang kat sinikan. Siapa lagi yang nak jaga kesihatan dan penampilan kalau bukan diri sendiri.

    Memang terbaik set shaklee untuk cantik ni ek. Caiyok2.
    Ramai dah berjaya, insyallah satu masa turn saya bagi testimoni

    ReplyDelete