Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Testimoni Set Kecantikan Shaklee


Entry kali ni saya cuma nak share beberapa testimoni kecantikan hasil penggunaan set kecantikan Shaklee.

Testimoni 1:

Assalammualaikum. Ini adik erna,wani. Dulu kulit muka adik erna ni kusam. Masalah paling ketara..banyak jerawat merah-merah di dahi. Jerawat tak berhenti naik dan meninggalkan kesan yang menakutkan bagi semua perempuan. Adik selalu rasa sedih dn merendah diri.
Selepas erna dapat kesan best dari pengambilan vitamin shaklee secara konsisten,erna sarankan adik makan vitamin set kecantikan shaklee. Sebab dah terlalu banyak adik pakai produk kecantikan semuanya menghampakan.
Alhamdulillah selepas hampir 2bulan adik konsisten makan vitamin shaklee mengikut tips ekslusif yang erna berikan,ramai yang tegur perubahan pada wajah adik. Jerawat segan nak naik. Kalau naik,cepat je kecut dan parut semakin pudar. Kulit muka adik mula glowing berseri-seri. Boleh lihat sendiri testimoni ini dan ini adalah ori. Tak ada edit ye..Shaklee best!

Testimoni 2: 
Testimoni:- hasil pegambilan secara konsistant..alhamdulillah dpat smula kulit yg d idam2kan..dulu klu mkan seafood jrawat btu kluar mcm mta air..dngan menanahnya..subhanallah..xthan skitnya..sdih sngat...
Skarang tidak lagi!! Hsilnya bkan stakat kulit mka yg licin cerah n gbuss..bdan pun mkin ringan sihat dan bertenaga...tq shaklee krn megemblikan keyakinan hidupku...

Testimoni 3:

saya nak share feedback saya lepas hampir sebulan guna Shaklee trial pack vit b complex, vit c dan vit E + omega guard. Mungkin ada yang ckp saya baru 21, so tak perlu makan suplemen tu, ini. Tapi saya sangat concern mengenai kesihatan sebab prevention is better than cure, isn't?

Muka saya jenis combination dan acne prone skin terutamanya kat area dahi. Masa PMS memang stress sebab acne banyak kat area dahi. tumbuh bukan main subur, nak hilang memang lama pastu ada tinggal parut. Area pipi pulak kering dan bila saya apply medium coverage foundation, jadi tak rata dan lepas 2 3 jam muka jadi tak best dah.

Alhamdulillah dengan izin Allah, tak sangka nampak kesan dalam masa 2 minggu lepas amalkan Shaklee. PMS bulan ni tak keluar jerawat banyak macam sebelom2 ni, setakat 1-2 tu biasalah kan, yeay! kakak2 pun tegur bila saya lepas pakai foundation, muka nampak glowing dan flawless. Padahal pakai medium coverage type foundation je.hihi. Tapi akhir2 ni keluar rumah cuma pakai sunblock dan jarang dah pakai foundation kecuali ada special event je. Less is more

gambar kiri masa bulan Feb 2012 dan kanan masa Jun 2012.Mungkin tak banyak changes tapi I’m just sharing I’m very happy with my skin now and looking forward to try another Shaklee’s supplements. Thanks to Nadiah Suhaidi for the guidances and advices.
 
Dan ini testimoni latest terhangat di pasaran bersama produk terbaru Shaklee, COQHealth.

Testimoni 4

Ternyata dengan shaklee hasilnya memang berbeza.... sy pernah mengalami masalah jerawat yg teruk & pernah mendapatkan rawatan pakar... sekali pi RM700 tu... tp still xok... sekarang ni sy amalkan esp, vit C & coqhealth.... alhamdulillah... masalah sy dh temui penyelesaiannya....

i love shaklee....
 
 
 
 
 
Ini hanyalah empat testimoni dari ratusan testimoni set kecantikan shaklee lain yang banyak dikongsi pengguna-pengguna Shaklee. Jika anda nak tengok dan baca sendiri testimoni lain, anda boleh dapatkan mana-mana produk Shaklee dari saya dan secara automatik, anda layak menjadi ahli exclusivce group khas untuk pelanggan Shaklee kami sahaja 
Menawan? Tertawan? Camne nak order? Mudah, Hubungi saya dan saya akan memberikan konsultasi terbaik untuk anda, insyaaAllah.
 
Norul


SMS/Whatsapp: 018-290 7924




FB Page: Ummi Tiqah

 

COD sekitar Gombak, Setapak, Wangsa Maju, KLCC. Pengeposan ke seluruh Malaysia melalui PosLaju.
 

No comments:

Post a Comment