Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Atasi jeragat, kulit kusam dan kelihatan tua dengan Kolagen Shaklee

Betul tak kecantikan bukan sekadar luaran. biar cantik luar dan cantik di dalam. :))))
Cantik luar tapi dalaman tidak sihat... bukan lah sesuatu yang boleh dibanggakan. not for me.

dengan gaya hidup ala-ala moden... diet yang tidak seimbang, aktiviti fizikal yang kurang, tekanan hidup, tidur yang tidak cukup, sentiasa terdedah kepada cahaya matahari.. semua ni akan mempercepatkan proses penuaan. sebenarnya... apa yang anda kekurangan adalah kolagen. tak percaya???

apa tu kolagen?


kolagen adalah tisu penyambung yang membantu dalam mengekalkan kekuatan dan keanjalan kulit, rambut, kuku, ligamen, otot, tulang, sendi, tendon, mata, gusi dan saluran darah. kiranya hampir semua lah yang ada dalam tubuh kita perlukan kehadiran kolagen.


jika tubuh kita kekurangan kolagen, tu yang penampilan kita nampak macam orang tua walaupun umur muda lagi. kolagen ni sebenarnya mula merosot pada usia kita seawal 20 tahun... jangan tak tahu pulak ye... sikit-sikit kolagen hilang dr tubuh kita.




tanda-tanda kehilangan kolagen kita memang boleh nampak

~ rambut jadi kering dan bercabang
~ pori jadi besar, jeragat hitam dan bintik-bintik muncul
~ tulang mula rasa sengal-sengal
~ kulit kendur dan berkedut
~ mula rasa sakit sendi
~ penuaan pantas berlaku
~ penglihatan mula kabur, lingkaran hitam bawah mata timbul, mata jadi sembab
~ timbul penyakit gigi
~ payudara dah tak anjal
~ organ dalaman kurang berfungsi
~kuku mudah pecah dan kurang bersinar

penyelesaiannya??

1. anda boleh ambil suntikan pada kulit. tapi bagus ke?? risiko yang anda akan hadapi samada berlaku alahan atau jangkitan. dan kesannya untuk sementara ajeee
>>>> so tak bagus


2. Aplikasi pada bahagian luaran jika anda nak tahu, molekul kolagen pada krim yang anda sapu pada kulit adalah terlalu besar untuk diserap kedalam kulit.
>>>> tiada kesan yang nyata



3. pengambilan secara oral. cara ni yang paling mudah dan berkesan tau. tapi jangan pulak main hentam kromo je main beli dan makan. pastikan ianya betul-betul berkualiti dan berkesan. dapatkan dari sumber semulajadi

paling mudaahhh, untuk rasa lebih sihat, dan kulit lebih muda berseri ambillah Shaklee Collagen Powder.


mengapa Shaklee collagen powder??

~ ia adalah sumber kolagen dari sisik ikan merah. suatu sumber kolagen yang lasak. means... satu sumber kolagen yang terbaik.
~ mempunyai berat molekul kolagen yang sangat rendah iaitu 1000 Dalton sahaja berbanding berat molekul kolagen biasa sebanyak 300000 Dalton.maka, dengan kolagen powder shaklee, penyerapan unggul berlaku.


menurut kajaian yang dijalankan...kesan bole dilihat selepas kita menggunakan kolagen powder shaklee secara konsisten selama 8 minggu....ya... Shaklee buat semua ujian keatas setiap 1 produk mereka tau. dan setiap apa yang Shaklee claim adalah berdasarkan hasil kajian yang dijalankan ke atas manusia. bukan ke atas haiwan... dan bukan berdasarkan self claim semata-mata.


tapi, mengikut pengalaman kami, ramai pengguna dapat merasai kesannya seawal penggunaan kotak pertama lagi.

sharing is caring kan. saya share disini pengalaman pengguna kolagen powder shaklee ni. banyak sebenarnya tapi saya share sikit je da laa... :)))


Credit
 


Ni plak testimoni dari mak saya sendiri yang saya pernah kongsikan di sini




Bagi ibu yang menyusukan anak, mungkin anda perasan yang bahagian aerola atau tampuk sekitar nipple tu agak gelap. InsyaaAllah, Shaklee Collagen Powder membantu mengatasi masalah ini. Ini berdasarkan pengalaman saya sendiri menggunakan Shaklee Collagen Powder ni ye :) Selain tu, SCP ni juga amat membantu mengatasi masalah rambut gugur, eyebag dan gelap bawah mata selain menegangkan asset2 wanita. 

Teruja? nak cuba? cepat hubungi saya:

Norul


SMS/Whatsapp: 018-290 7924




FB Page: Ummi Tiqah

 

COD sekitar Gombak, Setapak, Wangsa Maju, KLCC. Pengeposan ke seluruh Malaysia melalui PosLaju.
 



No comments:

Post a Comment