Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Set Gastrik Shaklee

"Alhamdulillah Nurul, dah bertahun akak mengidap gastrik. Baru tahun ni akak dapat berpuasa dengan sempurna. Syukur sangat2".

Ni feedback dari sorang customer saya dari Taiping. Dah lama akak ni mengidap gastrik malah memang tak pernah dapat berpuasa dengan sempurna akibat gastrik yang dihidapi. Beliau bergantung sepenuhnya dengan ubat doktor dan kini hanya mengamalkan set gastrik shaklee untuk mengatasi masalahnya.


Bahaya Gastrik

Pedih ulu hati, perut sebu, mual dan muntah2 angin, sakit di bahagian atas abdomen merupakan gejala normal yang di alami pengidap gastrik. Kesakitan ini akan reda sekejap selepas mengambil ubat namun akan berulang semula seketika kemudian dan boleh berlarutan selama beberapa hari. Masalah ini akan berkekalan malah boleh merebak menjadi ulser perut jika dibiarkan. Saya pernah lihat bagaimana siksanya emak saya yang mengidap ulser perut. Bahagian dalam perut mengalami banyak luka malah ada yag berlubang. Lama kelamaan, luka ini dijangkiti kuman dan membawa kepada masalah yang lebih serius. Seperti pengidap di bawah, hempedunya kini telah dibuat akibat membiarkan gastrik teralu lama tanpa rawatan.

Pegidap gastrik hingga menyebabkan hempedu dibuang



Bagaimana set gastrik Shaklee boleh membantu?


Set gastrik Shaklee terdiri daripada:
ESP merupakan protein yang mempunyai index glisemik rendah yang membebaskan glukosa secara perlahan. maka asid perut sentiasa mempunyai makanan untuk dicernakan dan ini boleh mengelak kepada masalah kembung dan gastrik.Gabungan Ostematrix dan B Complex pula mengelak iflamasi akibat gastrik. Fungsinya sama dengan ubat gastrik yang diberi doktor namun Shaklee adalah semulajadi dan bertindak sebagai supplemen bukan ubat. Maka, ia membantu tubuh mendapat nutrisi untuk lebih sihat. 


Nak cuba atasi gastrik anda dengan Shaklee? Boleh klik ikon dibawah untuk order atau hubungi saya untuk meklumat lanjut:

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=d582ac40970f9885836a61d7b2c662e4


Norul
SMS/Whatsapp: 018-290 7924  
norulh@gmail.com  
FB; Norul Haslizan Harun
FB Page: Ummi Tiqah

COD sekitar Gombak, Setapak, Wangsa Maju, KLCC. Pengeposan ke seluruh Malaysia melalui PosLaju.
 

No comments:

Post a Comment