Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Testimoni Berjaya Hamil dengan Set Kesuburan Shaklee

Pagi2 ni mood happy menjelma. Apa tidaknya, dapat SMS dari customer yang berjaya hamil akhirnya selepas 7 tahun kahwin. Beliau ambil set kesuburan lengkap Shaklee dan dengan izin Allah, akhirnya hamil jua. 



Sememangnya, kita hanya berusaha tetapi Allah jua yang menentukan segalanya. Customer saya ni mempunyai posisi rahim yang terbalik. Dah pelbagai ubat dan cara dicuba samada secara tradisional, berjumpa pakar malah dua kali melakukan IUI namun belum pernah berjaya hamil sepanjang tujuh tahun perkahwinannya.


Berdasarkan research yang saya buat untuk membantu puan Nanie, beliau masih boleh hamil walaupun rahim yang terbalik namun memerlukan sedikit bantuan dan cara yang betul. Saya akan kongsikan tentang rahim yang terbalik di entry akan datang ye. 

Untuk entry kali ini, saya ingin kongsikan set kesuburan Shaklee yang telah diambil oleh puan Nanie dalam usahanya untuk hamil dan memperolehi zuriat sendiri. 

Vitamin2 dalam set kesuburan Shaklee yang diambil ialah:

  • Set asas kesihatan iaitu
  1. Vitalea
  2. B Complex
  3. Vitamin C
  4. ESP
ESP, Vitalea, B Complex dan vitamin C merupakan set asas yang terkandung dalam kebanyakan set Shaklee. Ianya dipanggil family wellness set dan menjadi set asas kesihatan umum. Salah satu punca sukar hamil ialah tubuh kita kekurangan nutrien harian. Jadi kita syorkan pengguna amik set asas ni
untuk sebarang masalah kesihatan bagi menampung kekurangan nutrien dalam tubuh. Kemudian, barulah ditambah vitamin2 lain mengikut jenis masalah yang dihadapi.


  • Set tambahan untuk kesuburan iaitu:
  1. GLA
  2. Vitamin E
  3. Zink
  4. Alfalfa
Vitamin E dipanggil vitamin cinta, insyaaAllah membantu dalam membaiki kualiti sperma dan libido suami isteri.
Zink juga merupakan vitamin yang membantu dalam membaiki kualiti sperma manakala bagi isteri, zink akan melindungi sperma dan melawan bakteria dalam vagina.GLA berfungsi menyeimbangi hormon dalam tubuh.

Uniknya B Complex Shaklee sebab mengandungi Folic Acid harian yg diperlukan tubuh dan amat perlu bagi wanita yang mencuba untuk hamil. Alfalfa pula membantu mengetatkan organ seksual wanita dan menghasilkan pelincir, jadi elak masalah sakit masa bersama. Ia juga membantu mengatasi masalah keputihan yang dialami jika ada.


Untuk penjelasan lengkap tentang setiap vitamin Set Kesuburan Shaklee, anda boleh baca di entry saya yang terdahulu di sini.

Tiada yang lebih menggembirakan pabila dapat membantu walaupun secara tidak langsung. Apatah lagi apabila customer yang dibantu memberikan maklumbalas yang positif dan menggembirakan. Supplemen hanyalah satu usaha dan ikhtiar, namun Allah jua yang memberi rezeki. Saya doakan puan Nanie sekeluarga dilindungi Allah dan selamat melahirkan zuriat yang dinantinya kelak. 

Saya merupakan pengedar Shaklee yang sah. Konsultasi didedikasikan sepenuhnya untuk semua pelanggan yang membeli Shaklee dengan saya. 

Salam sayang,
Norul
SMS/Whatsapp: 018-290 7924  
norulh@gmail.com  
FB; Norul Haslizan Harun
FB Page: Ummi Tiqah

COD sekitar Gombak, Setapak, Wangsa Maju, KLCC. Pengeposan ke seluruh Malaysia melalui PosLaju.



No comments:

Post a Comment