Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Kulit Sehalus Bayi

Cuba anda lihat kulit bayi dan kanak2, kan licin dan kemerah-merahan. Ini kerana kulit mereka masih muda, kolagen yang sihat,sel2 kulit yang sering berganti dengan aktif dan takde masalah hormon.  Bolehkan kita orang dewasa juga mendapatkan kulit sehalus bayi sebegini? Kita juga boleh mendapatkan kulit sehalus bayi jika mengamalkan corak pemakanan yang betul dan penjagaan dalaman dan luaran untuk melindungi kulit agar muda remaja. 


Petua mendapatkan kulit sehalus bayi:
  1. Gunakan produk penjagaan kulit yang bebas kimia, semulajadi dan selamat. Janganlah kita termakan dengan hasutan iklan2 untuk cepat cantik, putih, gebu dan sebagainya. Hakikatnya, kebanyakan produk ini mengandungi kimia merbahaya dan bertindak menghakis kulit. Nak mudah, saya syorkan NutriWhite, set lengkap penjagaan kulit dari Shaklee yang berunsur semulajadi, selamat, dan mendapat kelulusan KKM .
  2. Cuci muka 3 kali sehari, namun jangan lebih dari 5 kali sehari. Terlalu kerap mencuci muka boleh menyebabkan kulit hilang kelembapan
  3. Amalkan pemakanan yang tinggi antioksida yakni kaya dengan vitamin E dan C. Antaranya, gandum, Anggur merah, buah berry, delima dan brokoli.  Ataupun boleh ambil supplemen vitamin E dan Vitamin C semulajadi dari Shaklee. Vivik juga merupakan vitamin tinggi antioksidan dan amat berkesan dalam melawan penuaan selular.
  4. Elakkan stress dengan bersenam dan kawal hormon dengan vitamin B Complex
  5.  Lindungi kulit apabila keluar, gunakan sunblock dan topi.
  6. Minum banyak air kosong, 2-3Liter sehari untuk memastikan peredaran darah dan system perkumuhan yang baik.
  7. Makan makanan yang kaya sumber protein atau sebaiknya, amalkan ESP.
InsyaaAllah, anda akan beroleh kulit sehalus bayi, kemerah merahan dan berseri. Ramai wanita cantik di luar sana yang mengamalkan Shaklee seperti Mizz Nina, Ayu Raudhah dan bekas pelakon,Nani Rustam. Nak cantik seperti mereka? Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen Shaklee anda sendiri dan miliki kulit sehalus bayi.



Norul
SMS/Whatsapp: 018-290 7924  
norulh@gmail.com  
FB; Norul Haslizan Harun
FB Page: Ummi Tiqah

COD sekitar Gombak, Setapak, Wangsa Maju, KLCC. Pengeposan ke seluruh Malaysia melalui PosLaju. 

No comments:

Post a Comment