Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Testimoni Set Shaklee Untuk Rambut Gugur

Alhamdulillah, happy sangat2 bila dapat sms dari mak saya.dapat lagi testimoni set shaklee untuk rambut gugur ni, dari mak sendiri.
Mak saya dah lama ada masalah rambut gugur.kesian sgt sampai stress jadinya.seingat saya, mak pernah sampai kasi perm rambut sbb kononnya taknak kasi gugur sgt tapi mestila tak berkesan kan.
Sampailah saya sendiri dh uji keberkesanan set shaklee untuk rambut gugur ni, kemudian saya poslaju ke kampung khas untuk mak. Betapa happynya mak saya sampai sms, tak sempat2 nk citer masa saya balik raya haji.
Mode harini... Happy :-)

No comments:

Post a Comment