Disclaimer

"Produk- produk Shaklee tidak bertujuan merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Sebarang testimoni yang dipaparkan adalah pengalaman peribadi individu dan kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza"


Set Tambah Susu Shaklee yang Paling Bagus

Sebut pasal set penyusuan Shaklee, mungkin ada diantara anda yang buat survey; bertanyakan dengan beberapa orang pengedar Shaklee dan jawapan yang anda dapat mungkin berbeza2 tentang set penyusuan Shaklee yang mana paling bagus untuk anda. Saya pernah kongsikan tentang 4 set penyusuan paling popular yang menjadi pilihan ibu2 menyusu. Anda boleh klik di sini untuk membaca mengenainya. Anda mungkin keliru untuk menentukan set mana yang paling bagus dan sesuai untuk anda. Meh sini saya tolong bagi panduan supaya senang ibu2 buat pilihan ye :-)

1. Set Menyusu Basic aka Set Bajet.

Set penyusuan bajet merupakan set paling asas untuk tambah susu, cuma mengandungi ESP dan alfalfa. Kedua2 supplemen berfungsi sebagai milk booster. Kelebihannya, harga yang murah tetapi mampu untuk membantu tambah susu.Bayi kenyang lebih kama kerana susu yang lebih pekat.

2. Set Premium
Mengandungi Alfalfa, Vitalea, B Complex, Vitamin C, Ostematrix dan ESP. Set ni yang paling popular dan ramai ibu yang beli. Dah nama pon premium kan. 
Soalan: Kalau set basic pon mampu tambah susu, kenapa ibu2 tetap beli set premium untuk tambah susu?
Jawapan: Kalau set basic tadi fungsinya semata2 untuk tambah susu, memang itulah yang ibu dapat; tambah susu. Tetapi set Premium pulak mengandungi vitamin2 lain yang membantu ibu cerdas, sihat,dan bertenaga, malah khasiat dari supplemen tu juga dapat disalurkan kepada anak melalui susu ibu, Ibu2 yang mengambil set premium mengakui bahawa mereka lebih sihat, ibu dan bayi jarang diserang penyakit, malah susu juga tak berkurang bila "period" menjelma. Selain itu, ibu2 juga dapat bonus kulit yang cantik, bantu atasi sembelit, emosi yang lebih stabil dan tenteram

3. Set E
Bagi ibu yang adal SLE atau anak yang ada jaundice atau kuning, set penyusuan Shaklee yang paling bagus untuk ibu ialah set E. Set ini merupakan set premium tanpa Alfalfa. Individu dengan SLE tidak boleh ambil alfalfa ye. 

Antara ketiga2 set ni, yang mana set penyusuan paling bagus? Well, terpulang kepada ibu. Jika ibu mahu tambah susu semata2, set bajet sudah memadai. Namun kebanyakan ibu memilih untuk terus mengambil set premium malah ibu yang tiada masalah susu juga mengambil set ini. Saya pernah kongsikan kenapa set premium lebih menjadi pilihan di entry sebelum ini. 

Set premium membantu ibu lebih bertenaga, emosi yang lebih tenang dan stabil yang mana ianya juga faktor yang mempengaruhi penghasilan susu ibu. Manakala set basic sesuai jika ibu mempunyai kekangan bajet. Namun, saya yakin ibu2 hebat sekalian pasti akan lakukan apa sahaja untuk memberikan yang terbaik buat simanja tersayang bukan. Susu ibu yang berkhasiat amat jauh beza dengan susu formula kerana hanya susu ibu mengandungi antibodi yang membantu anak menghalang jangkitan penyakit, masyaaAllah. Sebab itu anak2 yang menyusu dengan ibu sepenuhnya lebih cerdas, sihat dan jarang diserang penyakit berbanding dengan bayi yang diberi formula.

Sudah jelas tentang set mana yang sesuai untuk ibu? Atau perlukan lebih maklumat dan penjelasan? Jangan segan2 hubungi saya atau boleh sahaja terus klik icon dibawah untuk membeli set penyusuan shaklee sekarang 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=12e1b435e5e53888e787d22c1e8d262d

Norul
SMS/Whatsapp: 018-290 7924  
norulh@gmail.com  
FB; Norul Haslizan Harun
FB Page: Ummi Tiqah

COD sekitar Gombak, Setapak, Wangsa Maju, KLCC. Pengeposan ke seluruh Malaysia melalui PosLaju.

No comments:

Post a Comment